Ford
                Mustang 1967 Shelby GT 500 tribute dokončen!
            
                      Vezmete pokud možno původní fastback
                      Mustang v předrenovačním stavu, nakoupíte hromady dílů,
                      odpracujete na něm asi 3000 hodin a máte jedinečný kus,
                      kterých je po Evropě jako šafránu a v této kvalitě ještě
                      méně! Bohužel takto jednoduché to není nikdy, u projektu
                      tohoto typu, tedy typu restomod se zadáním "vše nové
                      a jen to nejlepší", je to v reálu ještě složitější.
                      Náročné na finance, nervy a trpělivost. Ale ta, jak známo,
                      růže přináší! Pro tento projekt jsme jako hlavního konstruktéra
                      a mechanika v jedné osobě najali Petra Žežulku z Liberce,
                      který se dostal přes všechna úskalí a odvedl vynikající
                      práci. Sice ne tak rychle, jak jsme si původně plánovali,
                      ale o to s větším důrazem na kvalitu a detail. Nechtěli
                      jsme jít cestou tzv. Eleanor (úprava Shelby Mustangu pro
                      film Gone in 60 seconds...), protože se nám nelíbí kombinace
                      klasického vzhledu s nějterými až tuningovými prvky, které
                      přináší a také proto, že se už stává lehkým klišé. Inspirací
                      pro tuto renovaci/stavbu nám byl původní Shelby Mustang
                      GT 500 1967 a také podobné úpravy klasických Fastback Mustangů
                      od společnosti Classic Recreations z USA, který jsme však
                      doplnili o některá dokonalejší technická řešení (zpevnění
                      karoserie, řešení brzdového systému, podvozkové komponenty,
                      vnitřní bezp. rám, atd.) Karoserie byla kompletně opískována
                      , vyvařena, slabší místa (míněno původní řešení z r. 1967)
                      zpevněna silnějším materiálem, případně přepracována. Podvozek
                      Total Control, hřebenové řízení, brzdy Wilwood 6 pístkové
                      vpředu, 4-pístkové vzadu, motor 427 cui V8 postavený společností
                      Keith Craft Performance o výkonu 580 HP, manuální 5 st.převodovka
                      Tremec TKO 600, body kit, tlumiče výfuku a další komponenty
                      od MTF, na zakázku vyrobený interiér, leštěné disky na
                      míru Cobra VN427 od American Racing, pneu Nitto NT 555
                      G2 a další a další lahůdky. Jízda a zejména zvukový projev
                      tohoto Mustangu s koncovkami po stranách jsou neopakovatelné
                      a kombinace tmavě modrá metalíza s racing pruhy v bílé
                      perleti je nádherná. Ostatně, posuďte sami ...